Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej dowiedz się więcej. zamknij



ZWROTY

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Aby odstąpić od umowy, należy w terminie 14 dni od daty odbioru przedmiotów złożyć stosowne oświadczenie woli na adres RICHTER GROUP, Krechowiecka 3A, 05-230 Kobyłka, lub pisząc na adres e-mail: lashmeup@lashmeup.pl.

Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

Adresat:
RICHTER GROUP,
Krechowiecka 3A,
05-230 Kobyłka


OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym oświadczam, iż odstępuję od umowy sprzedaży:
[nazwy kupionych przedmiotów]
numer zamówiena [numer]
Data zawarcia umowy - [data]
Data odbioru przedmiotów - [data]
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy] 

Wskazuję, iż wskutek odstąpienia od umowy, ta jest uważana za niezawartą, a strony są obowiązane do wzajemnego zwrotu świadczeń, w stanie niezmienionym. Wobec powyższego wnoszę o niezwłoczny zwrot ceny, zapłaconej przeze mnie, w wysokości [wartość] zł. Ponadto oświadczam, iż przedmiot sprzedaży zostanie zwrócony w terminie 14 dni w stanie niezmienionym i nienaruszonym.

Podpis:



REKLAMACJE

Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem lashmeup@lashmeup.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".


aaa